ارتباطات سلامتی در گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا

جولیا فیتزجرالد، مدیر ارشد بازاریابی انجمن ریه آمریکا (American Lung Association) در گفتگو با ما، برخی از تاکتیک ها و استراتژی های ارتباطی را که برای جذب و راهنمایی مخاطبان در طی بحران کرونا بکار بسته است، به اشتراک گذاشت.

با پیام های خود به عنوان یک سازمان چگونه به بحران COVID-19 پاسخ می دهید؟

به عنوان انجمن ریه آمریکا، ما به اطلاعاتی در مورد سلامت ریه ها پاسخ می دهیم و شیوع بیماری را به حداقل می رسانیم. ما به طور خاص با ارائه اطلاعات ویژه، بیماران مبتلا به بیماری های ریوی، چه آسم، سرطان ریه یا هر بیماری ریه دیگری را مورد هدف قرار می دهیم، زیرا آنها به طور ویژه در معرض خطر هستند. ما همچنین در این مواقع، دوری و انزوای اجتماعی را تشویق و راهنمایی می کنیم. کارکنان ما با بیماران در تماس می باشند و انجمن های پشتیبانی آنلاین ما بسیار فعال هستند.


چه راهکارهایی برای مقابله با این بحران ارزشمند هستند؟

زیرک باشید و از شبکه باورنکردنی ارائه دهندگان مراقبت های سلامتی استفاده کنید.

با توجه به زیرک بودن - هفته اول مارس را به خاطر دارید؟ ما یک فیلم عالی در مورد گزینه های دیگر برای دست دادن ارائه کردیم. همچنین ارائه دهندگان داوطلب مراقبت های سلامتی، وبلاگ ها و کانال های اجتماعی را راه اندازی کرده اند، وبینارها را میزبانی کرده اند، فیلم هایی را منتشر کرده اند که "خط مقدم" را توصیف می کنند و همه می توانند برای کمک و ایمن بودن چه کاری انجام دهند. این راهکارها برای مقابله با این بحران ارزشمند هستند؟

چگونه می خواهید به مخاطبان کم اطلاع دسترسی پیدا کنید؟

استفاده از چندین کانال دیجیتالی امکان دسترسی گسترده ما را فراهم می کند، به خصوص که بیشتر افراد در خانه می مانند. ترافیک وب سایت ما نسبت به سال گذشته، 84 درصد افزایش یافته است که ناشی از افزایش جویندگان اطلاعات است. وب ما، اطلاعاتی معتبر و علمی را برای میلیون‌ها نفر فراهم کرده و در دسترس قرار می دهد.

پیام‌های کلیدی که باید به اشتراک گذاشته شوند چیست؟

بهداشت - به طور مؤثر شستن دست‌ها، دوری از اجتماع، عواملی که خطر بروز عوارض ناشی از COVID-19 (سیگار کشیدن، الکل ...) را افزایش می دهد و اگر فکر می کنید در معرض COVID-19 قرار دارید چه کاری باید انجام دهید.

 

آیا اقدامات خود را اندازه می گیرید؟ چه معیارهایی برای کار شما معنی دار است؟

ساده ترین اقدامات ترافیک وب، نرخ باز بودن ایمیل، تماس تلفنی خط ریه و حضور در وبینار است.


چه درس‌هایی می‌شود از این بحران گرفت؟

یک درس، توانایی سازمانی خودمان است. ما به سرعت با یک سیستم عامل جدید سازگار شدیم. ما یاد گرفتیم که چگونه رویدادهای زنده را به رویدادهای مجازی تبدیل کنیم، به راهکارهای ارتباطی داخلی و خارجی رسیدیم. در مقیاس بزرگتر، ما به عنوان پیشرو در سازمان بهداشت عمل کرده ایم تا با تحقیقاتی که از آمادگی آینده برای مقابله با ویروس های تنفسی را تضمین می کند، تلاش نماید.


در این زمان سخت چه چیزی به شما امید می دهد؟

قبلاً بارها اینگونه بوده ایم. سازمان ما در سال 1904 برای ریشه کن کردن بیماری همه گیر سل تأسیس شد. ما از الگوی استفاده از آموزش، مشاوره و تحقیقات برای از بین بردن آن بیماری و سایر بیماریهای ریه از آن زمان پیشگام بودیم. ما می دانیم که این کار می کند و ما از آن برای کمک به از بین بردن COVID-19 و سایر ویروس های ریه ای که ممکن است در آینده پدیدار شوند، استفاده خواهیم کرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

نظرات کاربران