خانه روابط عمومی ایران ، برنامه های هفته روابط عمومی را اعلام کرد

هفته روابط عمومی از 27 اردیبهشت تا 2 خرداد ادامه دارد

"خانه روابط عمومی ایران"،عناوین روزها ،شعار و برنامه های "هفته روابط عمومی" از 27 اردیبهشت تا2خردادماه سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش شبکه خبری ایرانیان به نقل از کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران، هوشمند سفیدی نائب رئیس و دبیر ستاد برگزاری "هفته روابط عمومی" در تشریح این برنامه ها گفت: "تمرکز ما در برنامه ریزی "هفته روابط عمومی" در سال جاری، موضوع نقش روابط عمومی در سلامت و مبارزه با بیماری کرونا است و در این راستا، ضمن تأکید بر اهمیت کار خانواده روابط عمومی سلامت کشور در اطلاع رسانی،آگاه سازی و کنترل این بیماری در حال حاضر و شکست آن در آینده است".

وی، دومین محور برنامه های "هفته روابط عمومی"، را تأکید بر استفاده جامعه و مردم از دانش و هنر روابط عمومی در توسعه تعاملات فردی و اجتماعی دانست و گفت: "سعی می کنیم در این روز بر این واقعیت تأکید کنیم که در وضعیت کرونایی که تا حدود زیادی شاهد تنزل ارتباطات انسانی چهره به چهره و دوری گزینی اجتماعی هستیم، مردم با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، و توسعه این گونه ارتباطات، در نهایت سطح ارتباطات و تعاملات خود را از طرق مختلف، مجازی و ارتباطات دور، در سطح مطلوبی نگهدارند".

نائب رئیس "خانه روابط عمومی ایران" سایر محورهای "هفته روابط عمومی" را شامل تأکید بر تلاش روابط عمومی های حوزه اقتصاد بر استفاده از ظرفیت های روابط عمومی برای جهش تولید در سالجاری، تأکید بر اهمیت نگاه تخصصی به روابط عمومی و آموزش دانشگاهی آن به ویژه در گزینش مدیران روابط عمومی، تأکید بر اهمیت همکاری با رسانه ها و تعامل با آنها، تأکید بر ضرورت توسعه اطلاع رسانی در کشور و در نهایت لزوم استفاده از اطلاع رسانی شفاف و صادقانه برای ارتقای سرمایه اجتماعی عنوان کرده و شعار "هفته روابط عمومی" را "روابط عمومی ها، اطلاع رسانی و شکست کرونا" اعلام کرد.

شایان ذکراست  عناوین روزهای "هفته روابط عمومی" به شرح زیر اعلام شد:

1-شنبه 27 اردیبهشت،"روابط عمومی، سلامت و مبارزه مشترک با کرونا"

2-یکشنبه 28 اردیبهشت،"روابط عمومی، دولت و اطلاع رسانی "

3-دوشنبه 29 اردیبهشت،"روابط عمومی، رسانه و همکاری مشترک"

4-سه شنبه 30 اردیبهشت،"روابط عمومی، تخصص و آموزش دانشگاهی"

5-چهارشنبه 31 اردیبهشت،"روابط عمومی، اقتصاد و مساعی مشترک برای جهش تولید"

6-پنج شنبه 1 خرداد،"روابط عمومی، صداقت و سرمایه اجتماعی"

7-جمعه 2 خرداد،"روابط عمومی، جامعه و توسعه تعامل فردی و اجتماعی"

سفیدی در پایان اهم برنامه های "هفته روابط عمومی" را شامل تقدیر از خانواده روابط‌عمومی سلامت کشور، تجلیل از شهدای جامعه روابط عمومی در مبارزه با کرونا، صدور بیانیه تحلیلی درخصوص وضعیت روابط عمومی در کشور، برگزاری نشست هم اندیشی با جامعه روابط عمومی (به شکل مجازی) و مکاتبه با مقامات کشوری برای اهمیت دادن به روابط عمومی و پایان مظلومیت آن عنوان کرد.

 

نظرات کاربران