نقش کلیدی روابط عمومی و حوزه ریاست در مدیریت و اجتماعی‌سازی سازمان بهزیستی

نقش کلیدی روابط عمومی و حوزه ریاست در مدیریت و اجتماعی‌سازی سازمان بهزیستی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور بر اهمیت حوزه‌های ریاست و روابط عمومی در اعمال و اعلام مدیریت تأکید کرد.

دکتر سید جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در نشست کارکنان حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان که با حضور مدیرکل حوزه ریاست، مشاور امور فرابخشی و ارتباطات و راهبر روابط عمومی برگزار شد، گفت: «حوزه ریاست، مهم‌ترین بخش در اعمال مدیریت و حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل، کلیدی‌ترین بخش در اعلام مدیریت سازمانی است.»

وی با اشاره به نقش این دو حوزه در پیشبرد اهداف سازمانی اظهار داشت: «حوزه‌های ریاست و روابط عمومی می‌توانند سازمان بهزیستی را به حرکت درآورده، به آن حیات و اقتدار ببخشند و جایگاه آن را در دل جامعه تقویت کنند.»

اجتماعی‌سازی سازمان بهزیستی، مأموریتی راهبردی
دکتر حسینی با تأکید بر اهمیت اجتماعی‌سازی سازمان بهزیستی تصریح کرد: «این دو بخش می‌توانند بهزیستی را در مسیر اجتماعی‌شدن هدایت کرده و در نتیجه، رضایت و سرمایه اجتماعی را افزایش دهند.» وی افزود: «سازمان بهزیستی به گروه‌های حساس و نیازمند جامعه خدمات ارائه می‌دهد و از این رو، ادراک مشترک کارکنان از سیاست‌ها، اهداف و آرمان‌های سازمان، برای دستیابی به موفقیت ضروری است.»

ضرورت هماهنگی بین‌بخشی و نظارت مستمر بر عملکرد سازمانی
رئیس سازمان بهزیستی کشور هماهنگی بین‌بخشی را از مأموریت‌های کلیدی حوزه ریاست برشمرد و خاطرنشان کرد: «ارتباطات اثربخش از سطح ستاد مرکزی تا شهرستان‌ها باید به‌صورت مؤثر برقرار شود تا سیاست‌های سازمانی به‌درستی اجرا گردد.»

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ۵۰ درصد موفقیت سازمان‌ها به نظارت و پیگیری وابسته است، تأکید کرد: «نظارت دقیق بر فعالیت‌های بخش‌های مختلف سازمان و پیگیری مستمر امور، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که باید با حساسیت دنبال شود.»