کتاب «شخصی‌سازی در روابط‌عمومی» منتشر می‌شود

کتاب «شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: استراتژی‌های نوین برای برقراری ارتباط» (مجموعه مقالات بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط ‌عمومی ایران)، به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، این کتاب ۳۲۸ صفحه‌ای، به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان گردآوری و با ویرایش زهرا بابازاده گان منتشر خواهد شد.

در این اثر، نویسندگان داخلی و خارجی در قالب ۱۹ مقاله، راهکارهای شخصی‌سازی محتوا در روابط‌عمومی را از زوایای مختلف بررسی کرده‌اند. مباحث اصلی شامل کاربرد هوش مصنوعی و داده‌کاوی در تولید پیام‌های هدفمند، ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های شخصی‌سازی برای سازمان‌ها و نیز حفظ حریم خصوصی مخاطبان است.

«شخصی‌سازی در روابط‌عمومی» در اولین چاپ خود با شمار ۵۰۰ جلد توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیهٔ این کتاب با شماره‌های ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹ و ۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس بگیرند. همچنین جزئیات بیشتر در پایگاه‌های اینترنتی www.irancpr.ir، www.shara.ir و www.kpri.ir در دسترس است.