استاندار گیلان روابط عمومیها را ویترین دستگاههای اجرایی خود دانست و افزود: این روابط عمومی ها هستند که با بازگو کردن عملکرد و کمبودهای استان در حوزه وظایف کاری دستگاه خود میتوانند در مسائل مهم استان تصمیم ساز باشند.
استاندار گیلان روابط عمومیها را ویترین دستگاههای اجرایی خود دانست و افزود: این روابط عمومی ها هستند که با بازگو کردن عملکرد و کمبودهای استان در حوزه وظایف کاری دستگاه خود میتوانند در مسائل مهم استان تصمیم ساز باشند.
ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی، در وبینار تخصصی «ارتباطات درونسازمانی» که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، ارتباط مثبت مدیران با کارکنان را «نقشه راه اعتمادسازی و موفقیت سازمانی» دانست و تأکید کرد بدون اعتماد کارکنان، هیچ سازمانی به اهداف خود نخواهد رسید. او همچنین ضمن ابراز تأسف از حادثه انفجار در بندر شهید رجایی بندرعباس، ارتباطات مؤثر درون سازمان را لازمه شکوفایی سرمایه انسانی عنوان کرد.
روابط عمومی مروج ارزشهای متعالی سازمانی و اخلاق حرفه ای و بازتولید کننده فرهنگ سازمانی است.
مرتضی رستمی، جامعهشناس و مشاور فرهنگ سازمانی، در سخنرانی خود در دومین وبینار رسانه «ارتباطگر» که شب گذشته، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴، به صورت آنلاین برگزار شد، نسبت به گسترش پدیده «سکوت سازمانی» و تبعات آن در محیطهای کاری هشدار داد.
علیمحمد آقاعلیخانی، مشاور منابع انسانی، در وبینار «ارتباطات درونسازمانی» رسانه ارتباطگر گفت: «تجربه کارکنان، بازتابی از کیفیت ارتباطات و رفتار سازمان با منابع انسانی است.» او با تأکید بر اهمیت مدیریت تجربه کارکنان، افزود: «سازمانهای موفق، ارتباطات مؤثر، شفاف و مبتنی بر گوش دادن فعال را در اولویت قرار میدهند.»
ارسال پاسخ