نشست مدیران روابط عمومی هلدینگهای صنعت پتروشیمی با هدف همافزایی و توسعه همکاریهای مشترک امروز (سهشنبه، ۱۴ اسفندماه) به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
به گزارش نیپنا، در این نشست، تقویم نمایشگاهی و همایشهای نیمه نخست سال ۱۴۰۴ مورد بررسی قرار گرفت و بر حضور منسجم و یکپارچه شرکتهای پتروشیمی در رویدادهای صنعت با هدف معرفی دستاوردها، تبادل تجربیات و انتقال فناوریهای نوین تأکید شد.
همچنین، نقش رسانهها در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی و راهکارهای تعامل مؤثر با آنها یکی از محورهای کلیدی این نشست بود که مورد بحث و تبادلنظر قرار گرفت.
در این جلسه، مدیران روابط عمومی هلدینگهای خلیج فارس، تاپیکو، پتروفرهنگ و شستان نیز حضور داشتند و دیدگاههای خود را در زمینه همکاری رسانهای و استراتژیهای اطلاعرسانی صنعت پتروشیمی ارائه کردند.
ارسال پاسخ