هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ با شعار شنیدن صداهای جامعه از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود

شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، شعار و تقویم موضوعی این هفته را اعلام کرد. شعار امسال با نگاهی انسانی و اجتماعی بر نقش روابط‌عمومی در شنیدن و انتقال صدای مردم تأکید دارد.

به گزارش «ارتباط‌گر»، همزمان با نزدیک‌شدن به هفته روابط‌عمومی، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری این هفته، از نهایی‌شدن شعار و عناوین روزهای آن خبر داد.

هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ از روز جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۲ خردادماه ادامه خواهد داشت. شعار اصلی این هفته «در خیابان، صداهایی هست که از جنس باران‌اند، باید شنیدشان» اعلام شده است؛ شعاری که با نگاهی اجتماعی و انسان‌محور، بر شنیدن صداهای متنوع جامعه و رساندن آن‌ها به گوش مسئولان تأکید دارد.

کاظمی‌دینان در توضیح بیشتر گفت: «هفته روابط‌عمومی فرصتی برای بازاندیشی در مأموریت‌های این حرفه، تقویت تعاملات سازمانی و اجتماعی و ترویج ایده‌های نوین ارتباطی است.»

عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ به شرح زیر اعلام شده است:

  • جمعه، ۲۷ اردیبهشت: صدای نو، مسیر جدید
  • شنبه، ۲۸ اردیبهشت: هم‌صدایی برای موفقیت
  • یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت: آگاهی در دنیای اطلاعات
  • دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت: به بار نشاندن ایده‌ها در روابط‌عمومی
  • سه‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت: پیام‌های اثرگذار
  • چهارشنبه، ۱ خرداد: اشتراک تجربیات موفق
  • پنج‌شنبه، ۲ خرداد: نگاهی به آینده، استراتژی‌های پیشرو

وی همچنین خاطرنشان کرد: «با توجه به گستردگی برنامه‌ها، اجرای تمامی آن‌ها به‌صورت متمرکز در ستاد مرکزی امکان‌پذیر نیست و پس از ابلاغ رسمی، استان‌ها و شهرستان‌ها با توجه به شرایط بومی خود نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.»

هفته روابط‌عمومی در تقویم حرفه‌ای کشور، فرصتی سالانه برای تبیین نقش راهبردی این حوزه در توسعه ارتباطات سازمانی، تعمیق پیوند با جامعه و ارتقای نوآوری‌های ارتباطی به‌شمار می‌رود.