دومین گردهمایی مدیران روابطعمومی شرکتهای آب و فاضلاب شمالغرب کشور روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت در سنندج برگزار شد. این نشست بر نقش راهبردی روابطعمومیها در اقناعسازی افکار عمومی و تبیین فرهنگی ضرورت مصرف بهینه آب تأکید داشت.
به گزارش ارتباطگر، دومین گردهمایی مدیران روابطعمومی شرکتهای آب و فاضلاب پهنه شمالغرب کشور، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشتماه با حضور نمایندگان هفت استان در شهر سنندج برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیران روابطعمومی شرکتهای آبفا از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، ایلام و کردستان همراه بود، بر اهمیت ارتقاء نقش روابطعمومی در مدیریت تنشهای رسانهای و تقویت فرهنگ مصرف بهینه آب تأکید شد.
محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفا استان کردستان، در سخنانی ضمن اشاره به مسئولیتهای حیاتی شرکتهای آبفا در تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، اظهار داشت: «نقش روابطعمومیها در پیشبرد اهداف این شرکتها بسیار کلیدی و تأثیرگذار است و عملکرد موفق روابطعمومیهای این منطقه نیز مؤید این نکته است.»
او همچنین افزود: «انتظار میرود روابطعمومیها در حوزههایی نظیر اقناعسازی عمومی، مدیریت تنشها و جهاد تبیین، با رویکردی فعال و امیدبخش عمل کنند.»
در ادامه نشست، ادریس شریفی، مدیر روابطعمومی شرکت آبفا کردستان، گزارشی از اقدامات صورتگرفته از زمان آغاز این کارگروههای منطقهای ارائه کرد و هدف اصلی آن را انسجامبخشی به فعالیتها، تولید محتوای مشترک با نگاه فرهنگی و ارتقای شاخصهای عملکردی شرکتهای آبفا در این پهنه عنوان کرد.
وی گفت: «از جمله اهداف کلیدی این کارگروهها میتوان به همافزایی تجربیات، توجه به فرهنگسازی در حوزه منابع آبی، و استفاده از ظرفیتهای چندگانه در روابطعمومی شرکتها اشاره کرد.»
در ادامه، سایر مدیران روابطعمومی نیز به ارائه دیدگاهها و پیشنهادهای خود درخصوص فعالیتهای منطقهای پرداختند و برنامههای آتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نخستین نشست این کارگروه سال گذشته به میزبانی زنجان برگزار شده بود و بناست جلسات مشابه در دیگر استانهای عضو نیز طبق برنامه زمانبندی ادامه یابد.
ارسال پاسخ