برگزاری دوره آموزشی «ارتباطات و روابط عمومی سازمان‌ها در عصر هوش مصنوعی» در دانشگاه خلیج فارس بوشهر

دانشگاه خلیج فارس بوشهر دوره آموزشی با عنوان «ارتباطات و روابط عمومی سازمان‌ها در عصر هوش مصنوعی» را به‌صورت حضوری و آنلاین برای روابط عمومی‌های دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار در این دوره آموزشی با تأکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در مدیریت اعتبار و شهرت برند سازمان‌ها گفت: «مدیریت اعتبار و شهرت برند سازمان‌ها در دست روابط عمومی است.»

رضا جمیلی با اشاره به عناصر کلیدی تأثیرگذار در عملکرد روابط عمومی افزود: «سه عنصر کلیدی که مدیران روابط عمومی باید بر آنها تمرکز داشته باشند شامل استراتژی، خلاقیت و اخلاق است.»

این دوره با هدف تجهیز کارشناسان روابط عمومی و مدیران سازمان‌ها به دانش و مهارت‌های نوین در زمینه بهره‌گیری از فناوری‌های هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی برگزار شد. در این دوره آموزشی، مباحث متنوعی از جمله تأثیر هوش مصنوعی بر فرآیندهای ارتباطی، راهکارهای بهبود عملکرد روابط عمومی با استفاده از ابزارهای دیجیتال، و اهمیت داده‌ها در تصمیم‌گیری‌های ارتباطی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.